lauantai 12. helmikuuta 2011

Pintaa kolme vuotta!




Pintaa-blogi täyttää tänään komeat kolme vuotta. Blogimaailmassa tämä taitaa olla jo ihan kunnioitettava ikä. Tämän kunniaksi hiukan muistelua, uudistusta ja tietysti kilpailu.

Kun perustin blogin kolme vuotta sitten, oli alkuperäinen ajatukseni suunnata se lähinnä kampaajille. Olen taustaltani kampaaja, mutta varsinainen päätoimeni on TIGI:n maahantuojalla SKT Groupilla. Työskentelen siellä kouluttajan ja trendikoordinaattorina. Tämän lisäksi teen pari päivää viikossa liiketyötä Loistossa Helsingissä. Pääsen työni puolesta moniin mielenkiintoisiin paikkoihina ja saan usein esimerkiksi tuotteisiin liittyen tietoa mitä ei ole vielä julkaistu muualla. Tätä kaikkea halusin jakaa. Ajan mittaan linja on kutenkin rönsyillyt vähän joka suuntaan. Blogissa onkin nykyään kaikkea mikä itseäni sillä hetkellä kiinnostaa tai inspiroi, sekä sekalaista raportointia tekemisistäni.

Bloggaaminen on ollut hauskaa ja jopa hiukan koukuttavaa. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja blogin pitäminen on ollut hyvä tapa päästä toteuttamaan sitä. Välillä aika on vain kortilla ja tulee väkisinkin taukoja. Monet lukijani jo arvaavatkin että olen kiireinen jos postauksiin tulee aukko. Blogin kautta olen myös tutustunut moniin kiinnostaviin tyyppeihin, mikä on ollut odottamaton bonus. Lukijani eivät tosin ole kovia kommentoimaan. Vaikka päivässä olisi satoja lukijoita, kommentteja tulee melko vähän. Kilpailut kuitenkin aktivoivat ihmisiä ja olen saanut hiukan käsitystä lukijakunnastani. Saan myös meilitse ja vapaa-ajalla palautetta mikä on aina mukavaa. Pahalta ryönältä olen onneksi välttynyt.

Synttäreiden kunniaksi Pintaa-blogin ulkoasu on uudistunut. Tätä olen suunnitellut jo pitkään. Halusin tehtävään kuitenkin ammatilaisen jonka näkemykseen voin luottaa. Uudesta bannerista ja yleisestä ilmeen siistimisestä vastaa graafinen suunnittelija Lotta Nieminen. Koska blogissani on paljon kuvia ja muuta sekalaista, halusin ilmeen olevan selkeä ja pelkistetty. Sama linja tulee jatkumaan tulevissa käyntikorteissa. Itse olen uudistukseen tosi tyytyväinen!

Kiitos kaikille lukijoilleni näistä vuosista. Synttäreiden kunniaksi luvassa vielä hieno synttärikilpailu. Kolme vuotta on vasta alkua.

1 kommentti:

Sugar Kane kirjoitti...

Hyvä Mikko! Sun juttuja, linkkejä, omaa tyyliä ja muita kuvia on aina kiinnostava seurata. Ulkoasu on nyt sulle sopivan tyylikäs, hienoa!

Here's to another 3 years at least! (Lupaan nostaa maljan myös seuraavan kerran "elävässä elämässä" törmätessämme, toivottavasti pian!)